Rabo Club Support 2021

Maandag, 11 oktober 2021

Wij, het bestuur van visvereniging De Veste, hebben onze club aangemeld voor deze actie. Het initiatief waarvoor wij als vereniging hebben gekozen is het uitzetten van diverse soorten vis, zodat er voor elk lid wel een vissoort aanwezig is die zij graag willen vangen. Nu komt het belangrijkste. De verdeling van het dividend. Hier komen jullie, de leden van de vereniging, jullie familie en jullie vrienden aan zet. Ieder lid van de Rabobank mag maximaal 2 stemmen uitbrengen op hun favoriete club. Hoe meer stemmen, hoe groter het bedrag dat de club gaat ontvangen. ER KAN GESTEMD WORDEN VAN 5 OKTOBER T/M 25 OKTOBER. Leden en vrienden van de visclub doe je best en breng je stemmen uit op HSV De Veste. Alvast bedankt, namens het bestuur.