Temse (B)

De Fonteinvissers

In 1976 is de gemeente Willemstad zustergemeente geworden van enkele Belgische plaatsen, die zich op sportief gebied gingen meten met de Willemstadse verenigingen, zo ook de visclub.
Temse een plaats in Belgie vlakbij St. Niklaas, is sinds april 2018 al 42 jaar de zustervereniging van HSV "De Veste".
Hengelsportvereniging " De Veste " vist ook al die jaren al tegen de Fonteinvissers uit die plaats. Ieder jaar gaat De Veste in de maand mei naar Temse om tegen elkaar te vissen. De Fonteinvissers komen dan in de maand september weer voor een tegen bezoek.

Onderstaande foto is gemaakt op 11 mei 1979 toen we te gast waren bij "de Fonteinvissers" in Temse.

Onderstaande foto is gemaakt in 1980 of 1981.

Het viswater van de Fonteinvissers.

links: Erelid Dhr. F. Verdict