Rabo ClubSupport

Maandag, 12 augustus 2019

Jaarlijks vindt Rabo ClubSupport plaats. Dit is een initiatief waarbij lokale banken coöperatief dividend teruggeven aan de lokale samenleving via verenigingen en stichtingen in hun werkgebied op basis van een stemming door de Rabobank-leden. Rabo ClubSupport geeft landelijk aandacht aan deze mooie initiatieven bij verenigingen en stichtingen. Zo versterkt de Rabobank de lokale samenleving. Klik op lees verder.

Wij, het bestuur van visvereniging De Veste, hebben onze club ook aangemeld voor deze actie. Het initiatief waarvoor wij als vereniging hebben gekozen is het uitzetten van diverse soorten vis zodat er voor elk lid wel een vissoort aanwezig is die zij graag willen vangen.
Nu komt het belangrijkste. De verdeling van het dividend. Hier komen jullie, de leden van de vereniging, jullie familie en jullie vrienden aan zet. Ieder lid van de Rabobank mag maximaal 2 stemmen uitbrengen op hun favoriete club. Hoe meer stemmen hoe groter het bedrag dat de club gaat ontvangen.

Er kan gestemd worden van 27 september t/m 6 oktober.

Omdat de vereniging geen clubgebouw heeft om promotiemateriaal op te hangen moeten wij het van rondvertellen hebben. Dus probeer het bij zoveel mogelijk personen onder de aandacht te brengen. We zullen echt ons best moeten doen want we zitten met heel veel in dezelfde vijver te vissen.